كرانچار: به راحتی صدر جدول را واگذار نمی كنیم
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا، 'زلاتكو كرانچار' چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: پیروزی در این دیدار، واقعیت توان تیم فوتبال سپاهان اصفهان را آشكار كرد.

كرانچار اضافه كرد:‌ گل زودهنگامی كه به ثمر رساندیم، شیرازه تیم مس كرمان را به هم ریخت و موجب شد تا پس از آن بتوانیم گل های بیشتری را وارد دروازه تیم مس كرمان كنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تصریح كرد: مس كرمان، تیم از پیش باخته ای نبود و حتی پس از دریافت گل های اول و دوم برای تغییر نتیجه و گرفتن امتیاز از سپاهان تلاش می كرد.

وی، این پیروزی را به هواداران تیمش تقدیم كرد و گفت: این پیروزی هدیه خوبی برای هواداران ما در آستانه برگزاری جشن های ملی و مذهبی در ایران است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینكه تیمش در دیدارهای گذشته به دلیل مصدومیت و محرومیت چند بازیكن به پیروزی های كم گل بسنده كرد، افزود: اما سعی كردیم روز به روز به حركت رو به جلوی خود ادامه دهیم و خوشبختانه توانستیم در چنین شرایطی به صدر جدول برسیم.

وی تصریح كرد: در برخی دیدارهای گذشته با توجه به كمبود بازیكن اقتضا می كرد كه محتاطانه بازی كنیم.

كرانچار در باره قرار نگرفتن 'عماد رضا' مهاجم عراقی تیمش در تركیب اصلی این تیم و استفاده از این بازیكن به عنوان بازیكن ذخیره اظهار داشت: این بازیكن در طول فصل جاری با مصدومیت مواجه شده بود و حتی نمی توانست در تمرینات به نحو مطلوب ظاهر شود.

وی افزود: در این حال با توجه به ظرفیت و كیفیت بالای این بازیكن سعی كرده ایم در دیدارهای اخیر از حداقل زمانی كه در زمین قرار دارد، بیشترین استفاده را ببریم.

وی با تمجید از بازی 'هادی تامینی'، 'حسن اشجاری' و 'امید ابراهیمی' بازیكنان تیمش در این دیدار افزود: تیمی كه می خواهد به قهرمانی برسد، باید 20 بازیكن قوی داشته باشد كه در غیاب بازیكنان اصلی، انسجام خود را از دست ندهد و این بازیكنان امروز نشان دادند كه سپاهان از این شرایط برخوردار است.

وی تاكید كرد: سپاهان از توانایی و ظرفیت لازم برای كسب عنوان قهرمانی برخوردار است و ما سعی می كنیم با حفظ جایگاه به دست آمده، به این هدف دست یابیم.

كرانچار در خصوص ارتباطش با 'میروسلاو بلاژویچ' گفت: 30 سال قبل شاگرد 'بلاژویچ' بودم و از این مربی خیلی چیزها یاد گرفتم.

وی افزود: افزون بر بلاژویچ مربیان دیگری در موفقیت من نقش داشتند اما اكنون در قرن 21 قرار داریم و هر لحظه جهان در حال تحول و پیشرفت است كه فوتبال نیز از این موضوع مستثنی نیست.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: روش و شیوه خود را ادامه می دهم و از مربیان دیگر الگوبرداری نمی كنم.

كرانچار در پاسخ به سوالی پیرامون انتقال 'فرزاد حاتمی' گفت: حاتمی بازیكن خوبی است اما این بازیكن با رفتار نه چندان خوب خود در سپاهان اصفهان، زمینه رفتنش از این تیم را فراهم كرد.

وی افزود: حق طبیعی حاتمی بود كه آینده خود را انتخاب كند و برای همین ما برای ماندن او اصرار نكردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در باره مطالب روزنامه ها و اینكه برخی روزنامه ها یا نسبت به موفقیت سپاهان بی تفاوت هستند و برخی نیز در پی آن هستند تا سپاهان را به حاشیه ببرند، تصریح كرد: فارسی بلد نیستم و به همین دلیل اصولا روزنامه ها را نمی خوانم ضمن اینكه تا كنون مطلبی كه موید بی توجهی رسانه ها به سپاهان باشد یا بخواهد این تیم را به حاشیه ببرد برایم ترجمه و محرز نشده است.

وی در پایان، تیم های استقلال تهران و تراكتورسازی تبریز را از رقبای اصلی سپاهان برای كسب عنوان قهرمانی عنوان كرد و افزود: تلاش خود را می كنیم تا در پایان فصل قهرمان لیگ ایران شویم و برای سومین بار جام را در اصفهان نگه داریم.

7132/1011

1589





:: برچسب‌ها: هنر ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: